Első oktatási napunkat szerdán (január 11-én) tartottuk Pécsen az új rendszerről.
HELPDESK - Központ és Baranya >> (xls)
- Jövő héttől üzemel az IFA telefonos ügyfélszolgálata is (Erről az induláskor küldünk bővebb tájékoztatót.) Röviden az IFA-ba való első belépés folyamatáról: 1. A sportszervezeti érintettek a régi (korábbi IRODA rendszerben használatos) regisztrációs kóddal tudnak belépni az IFA rendszerbe. 2. Első belépéskor jelszót kell igényelni, erről az alábbi tájékoztató megnyitásával kaphat információt:IFA jelszó igénylés >> (pdf)
3. Ha nem érkezik meg az új jelszó, akkor jelezni kell a területileg illetékes labdarúgó igazgatóságnak, ők segíteni fognak. 4. Minden sportszervezet magának tudja majd a jogosultságokat „adni-venni” azok között a kollégák között, akik rendelkeznek korábbi regisztrációs kóddal. 5. Ha új kollégát szeretnétek hozzáadni a sportszervezethez, aki korábbról nem rendelkezik regisztrációs kóddal, akkor jelezni kell a területileg illetékes labdarúgó igazgatóságnak, ők segíteni fognak. Az IFA rendszeren belül a képernyő jobb felső sarkában található „info” gombbal is információhoz juthat a felhasználó. Részletesebben a Projekt hátteréről: Miért volt szükségszerű az IT rendszerek cseréje? A jelenlegi ügyviteli rendszerek korlátozottan támogatják az MLSZ digitalizációs törekvéseit – ezen kívántunk változtatni. Legfőbb céljaink az IFA bevezetésével: - A Magyar Labdarúgó Szövetség ügyvitelének módosítása; a jelenleg papír alapú futballszakmai folyamatok (pl. átigazolás, mérkőzés módosítás) digitalizálása. - A Szövetség szolgáltató szerepének erősítése; a sportszervezetek számára az egyszerűbb; egykapus, távoli, online ügyintézés lehetőségének megteremtése. Milyen többletfunkcionalitásokkal bír az IFA? Az Integrált Futball Alkalmazás (IFA) informatikai funkcionalitásai sok esetben többet, de legalább annyit tudnak, mint a korábbi („IRODA” / „mlsz.info”) ügyviteli rendszerek. Fontos különbség azonban, hogy a korábbinál több munkafolyamatba vonódnak be a sportszervezetek. A sportszervezeti ügyvitel a papír alapú, személyes jelenlétről az online, egykapus ügyintézésre tér át az IFA rendszer bevezetésével. Mivel készülünk a sportszervezetek számára? 1. Felhasználói kézikönyv - Egy informatív, IFA képernyőképeket bemutató, kb. 65 oldalas PDF fájl.IFA - Felhasználói segédlet sportszervezetek számára >> (pdf)
- A szabályzatok főbb vonatkozó rendelkezéseit is taglalja az IFA rendszer magas szintű bemutatása mellett. 2. Sportszervezeti oktatások - Front típusú oktatás és élő „kérdezz-felelek”a sportszervezetek számára. 3. Helpdesk - Külön készülünk technikai kérdésekre / problémákra és szakmai kérdésekre / problémákra. - A kérdéseket telefonon / az IFA helpdesken keresztül / személyesen tehetik fel a sportszervezetek.Sporttársi Üdvözlettel:
MLSZ Baranya Megyei Igazgatóság munkatársai